miércoles 20.11.2019
10N

El BOC publica la tarja de mesas eletoralis palas generalis

Mesa eletoral
Mesa eletoral

El Bulitín Oficial de Cantabria (BOC) publicó hui miérculis, n'una idición estraordinaria, la tarja difinitiva de las seicionis, mesas y localis eletoralis n'esta cumunidá autónoma palas eleicionis generalis del prósimu 10 de nuviembri. Tres cuncluí-l prazu legal, se güelvi a jacer pública la tarja deajechu, que se mudificó tocanti a la facilitaa en BOC estraordinariu del 30 de sitiembri.

Total en Cantabria habrá 741 mesas eletoralis enas eleicionis de nuviembri, sigún enformarin a Europa Press juentis de la Delegación del Gubiernu español ena cumunidá autónoma. Amás, la idición estraordinaria del BOC publica la tarja de candidaturas apresentaas a las entidais localis menoris enas eleicionis localis jueraparti del 17 de nuviembri, correspondientis a las juntas eletorales de zona de Torlavega, Reinosa y San Vicenti de la Barquera.


El BOC publica la relación de mesas electorales para las generales

El Boletín Oficial de Cantabria (BOC) ha publicado hoy miércoles, en una edición extraordinaria, la relación definitiva de las secciones, mesas y locales electorales en esta comunidad autónoma para las elecciones generales del próximo 10 de noviembre. Tras concluir el plazo legal, se vuelve a hacer pública la relación completa, que se ha modificado respecto a la facilitada en el BOC extraordinario del 30 de septiembre.

En total, en Cantabria habrá 741 mesas electorales en los comicios de noviembre, según han informado a Europa Press fuente de la Delegación del Gobierno español en la comunidad autónoma. Además, la edición extraordinaria del BOC publica la relación de candidaturas presentadas a las entidades locales menores en las elecciones locales parciales del 17 de noviembre, correspondientes a las juntas electorales de zona de Torrelavega, Reinosa y San Vicente de la Barquera.

Comentarios