miércoles. 24.04.2024

El documental Cántabros en Mauthausen se proyeutará, cola entraa de baldi, a las 20:00 horas d'esti viernis, 8 de nuviembri, ena sedi de l'Asociación pala Decensa de los Interesis de Cantabria (ADIC), ena calli Santa Lucía 45 de Santander. La proyeición contará cola intirvinción de Vicente Vega Cobo, realizaor del largometraji.

ADIC arrecordó hui n'un cumunicáu que n'agostu de 1940 allegarin los primeros españolis al campu concentración y destirminiu nazi de Mauthausen (Austria), nondi muchos quedarin jasta mayu de 1945, fecha de la liberación del campu. N'esi espáciu, al pie de 10.000 españolis pasarin pol campu, de los que al pie de 7.000 pirdierin la vida –otros muchos murierin de caminu u juerin asesinaos ensin ber pasáu pol rigistru'l campu, esmuciándose “ensin dejar rastru”–, unos sesenta  d'estos últimos, cántabros.


El documental ‘Cántabros en Mauthausen’ se proyecta este viernes en ADIC

El documental Cántabros en Mauthausen se proyectará, con entrada gratuita, a las 20:00 horas de este viernes, 8 de noviembre, en la sede de la Asociación para la Defensa de los Intereses de Cantabria (ADIC), en la calle Santa Lucía 45 de Santander. La proyección contará con la intervención de Vicente Vega Cobo, realizador del largometraje.

ADIC ha recordado hoy en un comunicado que en agosto de 1940 llegaron los primeros españoles al campo de concentración y exterminio nazi de Mauthausen (Austria), donde muchos permanecieron hasta mayo de 1945, fecha de la liberación del campo. Durante ese periodo, alrededor de 10.000 españoles pasaron por el campo, de los que cerca de 7.000 perdieron la vida –otros muchos murieron en el viaje o fueron asesinados sin pasar por el registro del campo, desapareciendo “sin dejar rastro”–, unos sesenta de estos últimos, cántabros.

El documental ‘Cántabros en Mauthausen’ se proyeuta esti viernis n'ADIC
Comentarios