viernes. 19.04.2024

La presidenta del PP de Cantabria y candidata a la Presidencia de la cumunidá autónoma, María José Sáenz de Buruaga, se comprometi a, si gubierna, "empenzar y treminar" La Pasiega (Piélagus) en tres años y apostó por un empalmi derechu d'esta jutura aria endustrial cola autuvía Torlavega-Solaris-Bilbáu.

La proposición del PP, anunciaa esti viernis por Sáenz de Buruaga n'una visita al contornu, supundría la ampliación de la carretera que pasa pol Monti Carceña, entri Pumaluengu y l'esvarciaeru de risiduos endustrialis.

N'esti sintíu, dijo que l'empalmi que propón tieni un "dobli" ujitivu: asigurar un tránsitu pesáu "fluíu" y aminorgá-l sú impautu en núclios mui poblaos, evitando que atreviesi los núclios de Renedu, Zurita y Parbayón, y otru, animá-la atividá económica en Castañeda y el cambéu d'usu de los terrenos abora forestalis propiedá l'Ahuntamientu.

Tocanti a La Pasiega, Buruaga criticó que la tramitación del Plan Singular d'Interés Regional (PSIR) de La Pasiega, que, según señaló, inició en 2007 -el PP gobernó entri 2011 y 2015-, "está siendo entreminabli".

Al jilu d'esto, asiguró que lo mesmu La Pasiega que'l parqui empresarial de Las Escavaas de Torlavega y otros proyéutos "sólu se realizarán cuandu gubierni el Partíu Popular".

"Nós no dicimos, nós jacemos, y anunciamos las cosas cuandu si debin anunciar: cuandu están bien dicidías, acordaas, proyeutaas, con reportoriu y con dineru por tras", remató. Por tal mutivu, debemos entendé-la declaración de la candidata cumu una proposición del sú programa eletoral.


Buruaga se compromete a "empezar y terminar" La Pasiega en tres años y apuesta por su conexión a la autovía

La presidenta del PP de Cantabria y candidata a la Presidencia de la comunidad autónoma, María José Sáenz de Buruaga, se compromete a, si gobierna, "empezar y terminar" La Pasiega (Piélagos) en tres años y apostó por una conexión directa de este futuro área industrial con la autovía Torrelavega-Solares-Bilbao.

La propuesta del PP, anunciada este viernes por Sáenz de Buruaga durante una visita a la zona, supondría la ampliación de la carretera que pasa por el monte Carceña, entre Pomaluengo y el vertedero de residuos industriales.

En este sentido, ha apuntado que la conexión que propone tiene un "doble" objetivo: asegurar un tráfico pesado "fluido" y reducir su impacto en núcleos muy poblados, evitando que atraviese los núcleos de Renedo, Zurita y Parbayón, y, por otro, dinamizar la actividad económica en Castañeda y el cambio de uso de los terrenos forestales propiedad del Ayuntamiento.

Sobre La Pasiega, Buruaga ha criticado que la tramitación del Plan Singular de Interés Regional (PSIR) de La Pasiega, que, según ha apuntado se inició en 2007 -el PP gobernó entre 2011 y 2015-, "está siendo interminable".

En ese sentido, ha asegurado que tanto La Pasiega como el parque empresarial de Las Excavadas de Torrelavega y otros proyectos "solo se realizarán cuando gobierne el Partido Popular".

"Nosotros no decimos, nosotros hacemos, y anunciamos las cosas cuando se deben anunciar: cuando están bien decididas, acordadas, proyectadas, con calendario y con dinero detrás", ha añadido. Por este motivo, debemos entender la declaración de la candidata como una proposición de su programa electoral.

Buruaga se comprometi a "empenzar y treminar" La Pasiega en tres años y apuesta pol sú...
Comentarios