sábado 11.07.2020
MEDIU AMBIENTI

Permanez aztivu un incendiu n'una zona de d'ucalitalis en Bárcena de Ciceru

El incendio de Bárcena de Cicero está controlado
El incendio de Bárcena de Cicero está controlado

Un incendiu forestal permanez aztivu n'una zona plantaa d'ucálitu en Bárcena de Ciceru, peru la situación está "controlaa y no hai riesgu de cumplicacionis".

El presonal de la Direición General de Biodiversidá, Mediu Ambienti y Cambéu Climáticu se alcuentra n'esti momentu trebajando ena sú istinción, sigún enformó esti departamentu en nota de prensa.

Atentu de los incendios que permanicían aztivos esta nochi, l'unu en Seña (Limpias) y los otros en Villasivil (Santiurdi de Toranzu), juerin apagaos polos guardas y cuadrillas del Gubiernu por espáciu de toa la nochi. Amás, tamién istinguierin otru que bía declarause esta mesma nochi en Mazcuerras.

Los sirvicios especialis del presonal de la Direición General de Biodiversidá, Mediu Ambienti y Cambéu Climáticu n'esta comarca, mesmu guardas que cuadrillas, estarán en másima alerta pa intirvinir en cualisquier conatu d'incendios.

"N'estos momentos se puei dicir que está la situación asulutamenti controlaa", afirmó a priguntas de los medios el consejeru de Desarrollu Rural, Ganairía, Pesca, Alimentación y Mediu Ambienti, Guillermo Blanco, ena apresentación de la Feria Internacional del Quesu Artesanu de Pesquera.

Blanco aseñaló que "afrutunaamenti el cambéu deajechu de la temperatura, inclusu la humedá en forma d'augua que ha díu caendo" ayudarin a que amijori la situación.

La Cunsijiría de Desarrollu Rural, Ganairía, Pesca, Alimentación y Mediu Ambienti caltien la pruhibición de tou tipu de quemas, mesmu rústicu que monti, en tou Cantabria, y permanez aztivu el livel 2 del operativu d'incendios forestalis del Valle Redible, Valdeprao del Río y Valdolea (la comarca 6), ena manu sur de la cumunidá autónoma.


Permanece activo un incendio en una zona de eucaliptales en Bárcena de Cicero

Un incendio forestal permanece activo en una zona de eucaliptales en Bárcena de Cicero, pero la situación está "controlada y no hay riesgo de complicaciones".

El personal de la Dirección General de Biodiversidad, Medio Ambiente y Cambio Climático se encuentra en estos momentos trabajando en su extinción, según ha informado este departamento en nota de prensa.

Respecto a los incendios que permanecían activos esta noche, uno en Seña (Limpias) y otros en Villasevil (Santiurde de Toranzo), han sido apagados por los guardas y cuadrillas del Gobierno a lo largo de la noche. Además, también han extinguido uno que se ha declarado esta misma noche en Mazcuerras.

Los servicios especiales del personal de la Dirección General de Biodiversidad, Medio Ambiente y Cambio Climático en esta comarca, tanto guardas como cuadrillas, estarán en máxima alerta para intervenir ante cualquier conato de incendios.

"En estos momentos se puede decir que está la situación absolutamente controlada", ha afirmado a preguntas de los medios el consejero de Desarrollo Rural, Ganadería, Pesca, Alimentación y Medio Ambiente, Guillermo Blanco, durante la presentación de la Feria Internacional del Queso Artesano de Pesquera.

Blanco ha señalado que "afortunadamente el cambio drástico de la temperatura e incluso la humedad en forma de agua que ha ido cayendo" ha ayudado a que mejore la situación.

La Consejería de Desarrollo Rural, Ganadería, Pesca, Alimentación y Medio Ambiente mantiene la prohibición de todo tipo de quemas, tanto en rústico como en monte, en toda la región, y permanece activo el nivel 2 del operativo de incendios forestales en Valderredible, Valdeprado del Río y Valdeolea (la comarca 6), en la zona sur de la región.

Comentarios