sábado. 20.04.2024

Avancis

Amonté nel tren, a la güelta de años. La genti ya no hablaba. Llevaban cascos, u jugaban col móvil. Gestu seriu, de genti acupau.

mugu060918Carondi diz el mugu | edc

1.- Una vaca se espeñó por Peñatristi abaju.

El güenu de Sindo mi contaba cúmu quedaban de desaparaas las marcas, de los tremendos avancis ("tumbos") que dejó nel suelu caendo pol costanizu abaju.

2.- "Piedra que rúa no cría mugu", dicin en Carmona, jaciendo suyu un dichu tresfruntirizu, currutu dendi muchu primeru que desistieran los Rolling Stones.

3.- Amonté nel tren, a la güelta de años. La genti ya no hablaba. Llevaban cascos, u jugaban col móvil. Gestu seriu, de genti acupau. Y pa impidir cualisquier intentu, había música moernu polos altavocis del vagón. Aquí no se habla.

Una hestoria que ti cuentan es mugu

Huguañu jaz falta aparase y dar en criar mugu. Mugu, jelechas, y reícis. Ajirmase con too ello a la tierra y al mundu, y pensar asusegau. La concencia es mugu. El gustu polas cosas es mugu. Las aficionis son mugu. La música es mugu. La cultura es mugu, jelechas, reícis. Una hestoria que ti cuentan es mugu. El tratu es mugu. Hablar col de alau cuandu vas en tren u n'autubús es mugu, jelechas y reícis. Y lo otru es ser, de puru moernu, un autómata que cunsumi y pruduz.

La Humanidá se argaya.

Hablan de los avancis moernos y veo un argayu suicida. 

Avancis, sí. Cumu la probi vaca de Peñatristi.

Avancis
Comentarios