sábado. 20.04.2024

El Teatru Casyc de Santander acogerá esti martis, 4 de diciembri, a partir de las 19:30 horas, el Pozu Jondu Folk 2018, la Muestra d'Adultos de las Iscuelas de Folclori de Cantabria, ena que participarán ochu agrupacionis. Atuarán la Iscuela de Folclori de SCD Rebujas de Samateo, la Escuela de Pandereta de Reinosa, la Iscuela de Folclori Banda de Gaitas Gedíu de Los Corrales de Buelna, la Escuela de Folclore La Barquía d'Astilleru, la Iscuela de Folclori de Torlavega, la Iscuela de Música Sellencu de Santander, la Iscuela de Folclori de Coros y Danzas de Santander y la Iscuela de Folclori del Grupu Danzas Virgin de las Nievis de Tanos.

Organizáu pola asociación ADIC, cola colaboración de la Fundación Casyc y la Cunsijiría de Cultura del Gubiernu de Cantabria, n'esti eventu si rendirá homenaji al campurrianu José Alberto Terán Muñoz pola sú dilataa trayeutoria ena enseñanza del rabel. Con un ampliu currículum nel mundu del folclori cántabru, si destacará que ha síu profesor de rabel por muchu tiempu en Santander y en Campoo, amás ha síu presidenti de la Asociación de Rabilistas Campurrianos, miembru de la Rolda El Liguerucu de Fresno del Río y ganaor en 12 idicionis del cuncursu de rabel del Día de Campoo.

Amás, atuará cumu cunvidáu el Coru Rolda Altamira, agrupación de música sellencu cántabru, fundaa en 1981, que apresentará el sú nuevu discu Boda en la aldea.


El Casyc acoge este martes el Pozu Jondu Folk, la Muestra de Adultos de las Escuelas de Folclore

El Teatro Casyc de Santander acogerá este martes, 4 de diciembre, a partir de las 19:30 horas, el Pozu Jondu Folk 2018, la Muestra de Adultos de las Escuelas de Folclore de Cantabria, en la que participarán ocho agrupaciones. Actuarán la Escuela Folclore de SCD Rebujas de San Mateo, la Escuela de Pandereta de Reinosa, la Escuela Folclore Banda de Gaitas Gedíu de Los Corrales de Buelna, la Escuela Folclore La Barquía de Astillero, la Escuela Folclore de Torrelavega, la Escuela Música Tradicional de Santander, la Escuela Folclore de Coros y Danzas de Santander y la Escuela Folclore del Grupo Danzas Virgen de la Nieves de Tanos.

Organizado por la asociación ADIC, con la colaboración de la Fundación Casyc y la Consejería de Cultura del Gobierno de Cantabria, en este evento se rendirá homenaje al campurriano José Alberto Terán Muñoz por su dilatada trayectoria en la enseñanza del rabel. Con un amplio currículum en el mundo del folclore cántabro, se destacará que ha sido profesor de rabel durante mucho tiempo en Santander y en Campoo, además ha sido presidente de la Asociación de Rabelistas Campurrianos, miembro de la Ronda El Liguerucu de Fresno del Río y ganador en 12 ediciones del concurso de rabel del Día de Campoo.

Además, actuará como invitado el Coro Ronda Altamira, agrupación de música tradicional cántabra, fundada en 1981, que presentará su nuevo disco Boda en la aldea.

El Casyc acuegi esti martis el Pozu Jondu Folk, la Muestra d'Adultos de las Iscuelas de...
Comentarios