viernes. 19.04.2024

El Gubiernu de Cantabria, al treviés de la Direición General de Patrimoniu Cultural y Memoria Históricu, ha incoáu l'ispidienti pa la declaración de l'antigua fábrica de La Lechera, en Torlavega, cumu Bien d'Interés Cultural (BIC), cola catiguría de monumentu. Tres la prupuesta el pasáu mes de mayu de la Cumisión de Patrimoniu Científicu y Tenológicu, la Cunsijiría de Cultura que encabeza el tamién vicepresidenti autonómicu, Pablo Zuloaga, da el siguienti pasu pa promover esa declaración del emblemáticu idificiu torlaveguensi cumu BIC cola publicación nel Bulitín Oficial de Cantabria (BOC) de la resulución pola que se inicia l'ispidienti. L'aquél d'esta declaración es caltener un legáu singular que jue tistigu de los uríginis del desarrollu endustrial de Cantabria, y que tien de ser debidamente prutigíu y conserváu cumu herencia cultural y científica de la sú época.

El compleju cunucíu cumu La Lechera jue una antigua fábrica d'azúcar ricunvirtía n'endustria lechera entri finalis del XIX y principios del XX, y jue compraa ena metá'l siglu pasáu por Sniace, pa lu destinar d'almacén. En 1982  l'Ahuntamientu mercó el compleju, y distinó el pabellón principal cumu Feria de Muestras, el sigundu idificiu acuegi el Centru d'Envestigación del Mediu Ambienti, (CIMA) del Gubiernu de Cantabria, entri otros sirvicios. La Cunsijiría de Cultura enjuntu col Ahuntamientu de Torlavega tienin privistu jacer un centru d'artis nondi se abergará la Coleición Norti d'Arti Contemporaniu amás d'otras iscuelas artísticas.


Se inicia el expediente para que La Lechera sea BIC con categoría de Monumento

El Gobierno de Cantabria, a través de la Dirección General de Patrimonio Cultural y Memoria Histórica, ha incoado el expediente para la declaración de la antigua fábrica de La Lechera, en Torrelavega, como Bien de Interés Cultural (BIC), con la categoría de monumento. Tras la propuesta el pasado mes de mayo de la Comisión de Patrimonio Científico y Tecnológico, la Consejería de Cultura que encabeza el también vicepresidente autonómico, Pablo Zuloaga, da el siguiente paso para promover esa declaración del emblemático edificio torrelaveguense como BIC con la publicación en el Boletín Oficial de Cantabria (BOC) de la resolución por la que se inicia el expediente. El objeto de esta declaración es preservar un legado singular que ha sido testigo de los orígenes del desarrollo industrial de Cantabria, y que ha de ser debidamente protegida y conservada como herencia cultural y científica de su época.

El complejo conocido como La Lechera fue una antigua fábrica de azúcar reconvertida en industria lechera entre finales del XIX y principios del XX, y fue comprada en la mitad del siglo pasado por Sniace, para destinarla como almacenes. En 1982 el Ayuntamiento adquirió el complejo, y destinó el pabellón principal como Feria de Muestras, el segundo edificio acoge el Centro de Investigación del Medio Ambiente, (CIMA) del Gobierno de Cantabria, entre otros servicios. La Consejería de Cultura junto con el Ayuntamiento de Torrelavega tienen previsto hacer un centro de artes donde se albergará la Colección Norte de Arte Contemporáneo además de otras escuelas artísticas.

Se inicia l'ispidienti pa que La Lechera sea BIC con catiguría de Monumentu
Comentarios