jueves. 25.04.2024

Berzas y velas; la carnaa y l'anzuelu

Lo que Revilla quier apresentar a Cantabria cumu lo mijor que li puei pasar es que se va  a acabá-l "déficit" y va a empezá-l "superávit" colas inirgías renovablis.

EN VENTA.Razón: Gubiernu de Cantabria EN VENTA.Razón: Gubiernu de Cantabria

Alberto Fujimori. "Mi país es un producto. El producto que yo vendo se llama Perú".

Miguel Ángel Revilla: "Mi pasión es vender Cantabria, es algo que me sale natural".

Xabier Arzalluz: "Si Lemóniz no se construye, comeremos berzas... y con velas!"

Se trata de vendé-l país. Lo puein dicir mas altu, peru no mas claru. Mesma misión que cumplir, mesma clas de genti, mesma forma de lo jacer.

Ya son unos días que salió la nuticia: El regionalista Revilla de la manu del nacionalista vascu Josu Jon Imaz; quín lo biera dichu, dimpués de ber vistu las comedias que monta Revilla sacando l'asuntu del nacionalismu vascu siempri que tien ocasión. Peru si se trata de vendé-l país, Revilla encantáu.

Revilla es de los que li vendin Cantabria a los vascos, masque llevi media vida quisiendo jacer que paeza lo contrariu

Josu Jon Imaz, que pasó del PNV a la Repsol, vien a apresentá-l proyeutu de ampliación de la central de Alsa. Y sigún lo desplica, es isti: Cambean el sistema de las tubirías pa sacar mas inirgía. Si hai poca demanda (un hablar, porque a caa güelta hai mas), usan lo sobranti pa subir augua al pántanu del Midiaju de Janu. Cuandu jaga falta mas inirgía, lo bajarán del pántanu a la central. Diz que es mui verdi y que no va a haber estrobu ambiental.

Dejamos esto y veemos lo que diz Revilla, que se supón que hablará del mesmu proyeutu.

Pos bien, el regionalista Revilla apresenta el proyeutu cumu dobli: pol un lau, habla del mesmu proyeutu qu'el nacionalista Imaz, peru pol otru ya habló pola sú cuenta de "notición", y aquí se vei la carnaa y l'anzuelu: lo que Revilla quier apresentar a Cantabria cumu lo mijor que li puei pasar es que se va  a acabá-l "déficit" y va a empezá-l "superávit" colas inirgías renovablis. Es dicir, que n'Aguayu van a jacer una ampliación mui verdi y cuasi invisibli, peru que va a dir aparejaa con el Parqui Eólicu del Escudu, ésti ya de Iberdrola, mui a propósitu tan cerca de Alsa, y de lo verdi y lo invisibli que sea, eso ya lo hablaremos otru día.

Revilla es de los que li vendin Cantabria a los vascos, masque llevi media vida quisiendo jacer que paeza lo contrariu. Estaba ena CROTU cuandu custruyerin a otra güelta Basauri, Barakaldo y Sestao, peru incima de Castru, Laredu y Tresmiera, y catarru, pocu. Lo mismu que vergüenza. Vindió Cantabria a los vascos dejándolo vender pisu a pisu arronti, práu arronti, carru de tierra arronti. La sú cumisión d'urbanismu primitió que se llenaran aquellos pueblos y praos de chalés con casirios vascos de pega. Y mucha comedia demientras quejándosi del nacionalismu vascu.

En Cantabria, Repsol tuvo de echase atrás, porque el pueblu se puso a la contra del españamientu hidrólicu

Abora se trata de vendeli los montis a una empresa vasca llevaa por un nacionalista vascu, y catarru, ni un pocu. Ni vergüenza. Y si jaz falta, Gora Euskadi. Y Gora Josu Jon Imaz. Y Gora Repsol. Y Gora Iberdrola. Y que gora too lo que tenga de gorar jasta acabar guritu. Si se dió bien el negociu ena Marina, lo ripitimos enos cumbris y abrimos la veda del mulinu, que llevábamos años soñando con ello. Y a la genti que mos da el votu li diremos que se acabó el déficit y empienza el superávit, cumu si diquiá'l juturu en tal de pagar pola luz vaigan a cobrar un sueldu pagáu por Iberdrola. 

En Vizcaya, Lemóniz enjamás ajuncionó porque el pueblu se puso a la contra, y tampocu se cumplió la pruficía de Arzalluz de las berzas y las velas. En Cantabria, Repsol tuvo de echase atrás, porque el pueblu se puso a la contra del españamientu hidrólicu. Peru abora los pulíticos van a jacer lo que el pueblu lis impidió primeru: vendeli a la Repsol la publicidá y lavali la cara, pa poder meter enjuntu la cuña eólica lambiendo el culu d'Iberdrola.

A falta de Arzalluz, ya tenemos a Revilla, que con otras palabras mos vien dijendo lo mesmu: Hai que escoger: u mulinos, u comer berzas alumbrándomos con velas

Tanta comedia, pa esto. Y tan poca vergüenza.

Berzas y velas; la carnaa y l'anzuelu
Comentarios