martes. 23.04.2024

Muchu de Boo y pocu de Guarnizu

Cuatru ortegucas jaciendo la comedia selfie no son pa jaceli sombra a cualisquier guerrillera kurda.

Mas zonas verdis, menos verdis ena zona | edc

Asina sigún anda el pensamientu pulíticu y social de los españolis –abora que l'Estáu ya lis primiti asuntar de mas cosas jueraparti el deporti de masas– paez que la pulítica es un arti basáu en sacase jotos sacando pechu, lucir banderas y esparcer yel a caa güelta que el candidatu abri la boca.

Cumu el facismu no está pa solucionamos dingún problema, se diíca a arregolvé-los ánimos de la hinchaa que tien por calaeru de votu, ya que no van a dicir que el sú proyeutu social va ser apretá-las tuercas a la sociedá y escastar a quin se queji. Es una escenografía de genti jartu d'otra genti, pulítica ena que no se vei pulítica sino una bandera sagraa, un estáu sagráu, y unos inimigos mui malísimos de too, n'un escenariu de cosas de gustu simplonu cola jundura analítica de una prudución de Disney.

Siguru que hai muchos españolis a los que les paez estupenda esa aición propia de un 'John Wayne al Montadito Champi' y que no lis cuegi el pechu ena camisucia al veelu tan jaqui

Vindiendo la yel cumu si juera testosterona y la mala baba cumu si juera Tauritón, y too ello cumu si juera pulítica, tenemos a un moernu Guerreru del Antifaz con tirantis, un Cid de Cortefiel u Roberto Alcázar de colegiu de pagu, jaciendo la cumidiuca polas redis: aprovecha la visita a un cuartel pa jacer tiru al blancu y cuandu va a amirá-los tiros ena diana se dirigi a la cámara pa dicir "éste es un hijoputa del DAESH 'que' había que cargárselo". Siguru que hai muchos españolis a los que les paez estupenda esa aición propia de un John Wayne al Montadito Champi y que no lis cuegi el pechu ena camisucia al veelu tan jaqui, españolis d'esos que sacarían un 10 en patriutismu y un 0 en too lo demás.

Ena mí casa jaz casi 50 años que li uí dicir al mí güelu que los yanquis eran unos comerciantis mitíos a pulíticos. Y ciertu, usan la guerra pa sirvir al sú mércáu. El Mundu enteru es pa ellos un almacén de pruvisionis y lu tienin sembráu de basis militaris. Lo últimu que quierin es un mundu establi y democráticu, n'igualdá, que venda las cosas a un preciu justu. La Hestoria está astraa de casos enos que los Estaos Auníos d'América han financiáu y apoyáu militarmenti a gubiernos podris de genti tiranu, incluyendo genti cumu los talibanis afganos. Justu enos paísis árabis, la pulítica estauunidensi ha síu eso, y los tiranos sólu se gulvían tiranos cuandu renegociaban el preciu del petroliu. Los kurdos llevan media vida aluchando pol arricunucimientu mundial, soportando guerras, turtura y acosu, y los Estaos Auníos y los sús criaos ocidentalis los han dejáu masacrar siempri. Cumu ejemplu de estáu islámicu contempláu y atecláu  por Ocidenti tenemos a Arabia Saudí, el sitiu al que el rei de los españolis va a sunriíli a la prensa cumu lo jaría una miss de la democracia capitalista. El surdimientu del DAESH está aparejáu pola prensa a la pulítica estauunidensi ena zona, y por muchu que la prensa lo diga, ni el Reinu de España ni los partíos mas nacionalistas españolis, casu de Vox, dicin ni media palabra, y tampocu la van a dicir. No están pa eso.

El radicalismu islamista y el radicalismu nacionalcatólicu son formas geográficas de ser facista

Qué es un hijoputa del DAESH? Qué idea tien de las cosas? Un retrógradu? Eso mos suena por aquí tamién. Un machista? Tamién mos suena. Unu que crei que la sú riligión es una licencia pa aprupiase del mundu? Que la aúni a la sú nacionalidá pa creesi n'una cruzaa? Eso mos suena por aquí, peru aquí se llamaba nacionalcatolicismo, y mos dejó un Caudillo de España por la gracia de Dios. Dios aquí es facha y tien los sús combatientis; allí tamién los tien, facistas con turbanti. El radicalismu islamista y el radicalismu nacionalcatólicu son formas geográficas de ser facista. Si quedaran entri ellos pa matase agustu, li jarían un favor a la genti paisanu de caúnu de los bandos.

Abora, si lo tuyu es ser una especii de Rambo al Ajoarriero 2.0, ti comién sabé-la difiriencia entri un canecu bastu pintáu n'una cartulina clavaa al suelu y un hijoputa del DAESH de verdá. El del DAESH no va a quedase quietu pa que lu disparis placenteru. Él tamién te dispara y ti puei jasta rompé-los tirantis con angún tiru sueltu, inclusu. No pueis jacer figuritas mientras tiras tiros de cara a la galiría vistíu cumu un ejecutivu agrisivu cantando a Maripili, porque los hijoputas del DAESH no suelin dir solos a la guerra y hai que cuidase de mas de unu a un tiempu. Y nel disiertu u n'una calli bombardeaa un bultu azul en forma de broker de ginasiu tan grandi, tan jaqui, tan tresnáu y jampudu, debi atraé-la atinción de tolos puntos de mira de los facistas con turbanti que, cumu los del crucifiju, tienin mucha mala lechi y mucha yel, ircías por ellos mesmos a la catiguría de cruzaa de salvación.

Peru siempri pueis ricibí-l conseju y deprender de la esperiencia de la genti que sí combati ena guerra de verdá, ena guerra crudu, al islamismu –al facismu d'allí–, casu de las mujeris kurdas que dierin bien duru al DAESH y tamién sufrierin dispués el pagu de los hipócritas gubiernos ocidentalis en forma de mas guerra. Cuatru ortegucas jaciendo la comedia selfie no son pa jaceli sombra a cualisquier guerrillera kurda. Y es porque las kurdas demuestran ser valientis de verdá y no tienin muchu de Boo, y pocu de Guarnizu.

Muchu de Boo y pocu de Guarnizu
Comentarios