martes. 19.03.2024

La Plataforma para la Defensa del Sur de Cantabria manifestó que los grupos parlamentarios tienen “miéu” de’entrali a un asuntamientu tocanti a pulítica energéticu ena cumunidá autónoma porque, al sú paecer, no pudrían “dicí-lo que piensan de verdá” porque “son toos ellos lobbystas de los bancos y las empresas elétricas”. “Tienin miéu de no poder dicí-la verdá”, y por eso el presidenti de la plataforma, Jose Miguel Martínez Postigo, y l’abogáu y sociu de la entidá Fernando Merodio crein que los cinco grupos (PP,PRC,PSOE,Podemos y Cs)suspindierin la reunión a la que los bían apeldáu esti miérculis, 23 de mayu. Un alcuentru nel que se diba a hablar del “caos” diriváu de la “falta de pulítica energéticu” ena cumunidá autónoma y que la Plataforma pidió que si dingún grupu tinía encuminienti, juera abierta a los medios de comunicación, y por mor d’esta pidía es “cuandu mos suspendin la reunión, peru ensin dinguna desplicación”.

Esa reunión estaba convocaa pa las 10:00 horas d’esti miérculis en el Parlamentu autonómicu y jue suspindía a “última hora de la tardi d’ahier” y, sigún aseñalarin Martínez Postigo y Merodio, l’únicu mutivu que si lis dió jue que la Plataforma bía jechu un “cambéu de cuntiníos” a asuntar respeutu de “lo habláu desprimeru”. Puntu que la Plataforma negó desplicando que los cuntiníos de la reunión están arricugíos n’un iscritu enregistráu nel Parlamentu y rimitíu a los grupos –y que también jue apresentáu ena ruea de prensa- el pasáu 11 d’abril, día nel que amás si sulicitó la reunión que bía síu fijaa pa esta semana. La Plataforma recordó que, l’iti del iscritu era denunciar “el ensoportabli caos diriváu de la falta de pulítica energéticu” y engucían a que, estando abora n’un “momentu dicisivu” de tresición energéticu, se entrara a un “asuntamientu serenu” tocanti al “moelu que queremos” primeru de emplantillase la estalación de “megaistruturas energéticas inecesarias”.


TERRITORIO

La Plataforma para la Defensa del Sur de Cantabria dice que los grupos parlamentarios tienen “miedo” a debatir sobre política energética

La Plataforma para la Defensa del Sur de Cantabria ha manifestado que los grupos parlamentarios tienen “miedo” de abrir un debate sobre la política energética en la comunidad autónoma porque, a su juicio, no podrían “decir lo que piensan en realidad” porque “todos son lobbistas de los bancos y las empresas eléctricas”. “Tienen miedo de no poder decir la verdad”, y por ello el presidente de la Plataforma, José Miguel Martínez Postigo, y el abogado y socio de la entidad Fernando Merodio creen que los cinco grupos (PP, PRC, PSOE, Podemos y Cs) han suspendido la reunión a la que les habían citado este miércoles, 23 de mayo. Un encuentro en el que se iba a hablar del “caos” derivado de la “falta de política energética” en la comunidad autónoma y que la Plataforma pidió que si ningún grupo tenía inconveniente, fuera abierta a los medios de comunicación, y a raíz de esta petición es “cuando nos suspenden la reunión, pero sin ninguna explicación”.

Esa reunión estaba convocada para las 10:00 horas de este miércoles en el Parlamento autonómico y fue suspendida a “última hora de la tarde de ayer” y, según han señalado Martínez Postigo y Merodio, el único motivo que se les indicó era que la Plataforma había hecho un “cambio de los contenidos” a tratar respecto a “lo hablado con anterioridad”. Algo que la Plataforma ha negado explicando que los contenidos de la reunión están recogidos en un escrito registrado en el Parlamento y remitido a los grupos –y que también fue presentado en rueda de prensa– el pasado 11 de abril, día en el que además se solicitó la reunión que había sido fijada para esta semana. La Plataforma ha recordado que, a grandes rasgos, en aquel escrito denunciaba el “insoportable caos derivado de la falta de política energética” e instaban a que, al estar ahora en un “momento decisivo” para la transición energética, se abriera “un debate sereno” sobre “el modelo que queremos” antes de plantearse la instalación de “megainfraestructuras energéticas innecesarias”.

La ‘Plataforma para la Defensa del Sur de Cantabria’ diz que los grupos parlamentarios...