sábado 21.09.2019

Banderas a mediu asta ena sedi d'ADIC pola muerti de De la Sierra

Banderas a mediu asta esti juevis ena sedi d'ADIC
Banderas a mediu asta esti juevis ena sedi d'ADIC

Las banderas ondean a mediu asta hui juevis ena sedi d'ADIC (Asociación pa la Decensa de los Interesis de Cantabria), ubicaa ena santandirina calli Santa Lucía, pol fallicimientu del sú fundaor Rafael de la Sierra, sigún informó l'asociación nel sú pirfil de twitter. ADIC se rifirió a De la Sierra cumu “un compañeru nobli y un amigu leal” y manifestó que “la muerti se llevó el sú cuerpu, peru el sú ispíritu cantabrista, d'amor pola sú tierra, siempri estará con nós, por siempri enos muéstros corazonis”.

De la Sierra jue unu de los fundaoris d'ADIC y unu de los 36 miembros de la primer Junta Diritiva de l'asociación –iligía n'utubri de 1976– y enas eleicionis autonómicas de 1983 encabezó la candidatura ANAC (Agrupación Eletoral Nacionalista de Cantabria), prumuvía por ADIC y que tuvo cumu ejis el desarrollu del Estatutu d'Autunumía, el cricimientu económicu de Cantabria, la profundización cultural de la identidá cántabru, y la decensa del contornu natural.


Banderas a media asta en ADIC por la muerte de De la Sierra

Las banderas ondean a media asta hoy jueves en la sede de ADIC (Asociación para la Defensa de los Intereses de Cantabria), ubicada en la santanderina calle Santa Lucía, por el fallecimiento de su fundador Rafael de la Sierra, según ha informado la asociación en su perfil de Twitter. ADIC se ha referido a De la Sierra como “un compañero noble y un amigo leal” y ha manifestado que “la muerte se ha llevado su cuerpo, pero su espíritu cantabrista, de amor por su tierra, siempre estará con nosotros, por siempre en nuestros corazones”.

De la Sierra fue uno de los fundadores de ADIC y uno de los 36 miembros de la primera Junta Directiva de la asociación –elegida en octubre de 1976–, y en las elecciones autonómicas de 1983 encabezó la candidatura ANAC (Agrupación Electoral Nacionalista de Cantabria), auspiciada por ADIC y que tuvo como ejes el desarrollo del Estatuto de Autonomía, el crecimiento económico de Cantabria, la profundización cultural de la identidad cántabra y la defensa del medio ambiente.

Comentarios