sábado 17.08.2019
EMERGENCIAS

Evacuáu n’helicóteru un hiríu n’acidenti de trator ena Vega de Liébana

L’hiríu es tresladáu ena ambulancia'l 061 al helipuertu de Tama
L’hiríu es tresladáu ena ambulancia'l 061 al helipuertu de Tama

Un hombri de 48 años jue evacuáu ahier martis n’helicóteru tres sufrir un acidenti de trator en Tollo (La Vega de Liébana). Asina lo enforman los sirvicios d’emergencia 112 y 061 enas sús cuentas de Twitter, enas que endican que el sú pronósticu es reserváu a l’aspera de las prebas dianósticas.

L’acidenti se prudució ahier pola tardi y l’hiríu acudió acompañáu polos sirvicios d’emergencias al Centru de Salú de Potes, dendi ondi, una vez valoráu y estabilizáu, jue tresladáu ena ambulancia'l 061 al helipuertu de Tama, de ondi l’helicóteru del Gubiernu de Cantabria lu tresladó al arupuertu Seve Ballesteros de Santander. Una ambulancia del 061 lu llevó al Hespital Valdecilla.


Evacuado en helicóptero un herido en accidente de tractor en Vega de Liébana

Un hombre de 48 años ha sido evacuado ayer martes en helicóptero tras sufrir un accidente de tractor en Tollo (Vega de Liébana). Así lo informan los servicios de emergencia 112 y 061 en sus cuentas de Twitter, en las que indican que su pronóstico es reservado a la espera de pruebas diagnósticas.

El accidente se produjo ayer por la tarde y el herido acudió acompañado por los servicios de emergencias al Centro de Salud de Potes, desde donde, una vez valorado y estabilizado, fue trasladado en ambulancia 061 al helipuerto de Tama, desde donde el helicóptero del Gobierno de Cantabria lo trasladó al aeropuerto Seve Ballesteros de Santander. Una ambulancia del 061 lo llevó al Hospital Valdecilla.

Comentarios